Bezoek ons

We sluiten tijdelijk ons caféWe willen graag dat je bezoek aan ons leuk én veilig is. Zorg daarom voor jezelf, maar ook voor anderen. Geef elkaar de ruimte, desinfecteer en was je handen en blijf thuis bij verkoudheidsklachten.

 

Veelgestelde vragen over je bezoek aan programma van Het Huis Utrecht

Hoe lang van tevoren is Het Huis geopend?
De deuren gaan 20 minuten voor aanvang open.

Waar kan ik straks plaatsnemen?
Voor aanvang krijg je een plek toegewezen van onze publieksbegeleider. Tussen alle plekken zit minstens 1,5 meter afstand.

Is de garderobe geopend?
Nee, neem je jas mee naar de zaal en hang hem over je stoel.

Kan ik gebruik maken van het toilet?
Ja, je kan gebruikmaken van het toilet. De toiletten worden regelmatig gereinigd. Maak je gebruik van het toilet tijdens een voorstelling, dan kan je helaas niet meer terug de zaal in.

Is het café geopend?
Ja, zoek na de voorstelling een fijne zitplek uit, je wordt aan tafel bediend. Betalen is alleen mogelijk met PIN.
Volgens de laatste maatregelen van het kabinet ontvangen we vanaf 21:00u geen nieuwe gasten meer en sluit het café om 22:00u.

Ben ik verplicht een mondkapje te dragen?
Een mondkapje is niet verplicht, maar draag het gerust als je je daar comfortabel bij voelt.

Wat moet ik doen als ik gezondheidsklachten heb?
Bij verhoging of koorts, verkoudheidsklachten, benauwdheid en/of plotseling verlies van reuk of smaak op de dag van het event, blijf dan thuis. Stuur uiterlijk vóór 10:00u s ‘ochtends een mail naar info@hethuisutrecht.nl of bel 0302315844. Je ontvangt dan de kosten van je ticket retour.

Let op: bovenstaande geldt voor events van Het Huis Utrecht, voor voorstellingen van Theater Kikker lees je de FAQ hier.